Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > STŘEDISKA VOLNÉHO ČASU > 4.1 PEDAGOGOVÉ SYSTEMATICKY PROMÝŠLEJÍ A PŘIPRAVUJÍ VZDĚLÁVÁNÍ V SOULADU S VĚDOMOSTNÍMI, DOVEDNOSTNÍMI I POSTOJOVÝMI CÍLI DEFINOVANÝMI V KURIKULÁRNÍCH DOKUMENTECH STŘEDISKA A POTŘEBAMI ÚČASTNÍKŮ.

4.1 Pedagogové systematicky promýšlejí a připravují vzdělávání v souladu s vědomostními, dovednostními i postojovými cíli definovanými v kurikulárních dokumentech střediska a potřebami účastníků.


Pedagogové promýšlejí, připravují a realizují zájmové vzdělávání v souladu s kurikulárními dokumenty, na základě dosavadních znalostí a zkušeností účastníků a s přihlédnutím k jejich specifickým potřebám. Budují u účastníků motivaci ke vzdělávání, rozvíjejí všechny okruhy vzdělávacích cílů a podněcují účastníky ke kritickému myšlení. Na účastníky kladou přiměřené a srozumitelné požadavky, seznamují účastníky se vzdělávacími cíli a vedou je k vlastnímu vyhodnocování jejich dosahování.